TamPub - Selaus tekijän mukaan "Isomäki, Hannakaisa"
-
Human-centeredness in CRM approaches: Towards a holistic model
Wikström, Carl-Erik; Isomäki, Hannakaisa
Tietojenkäsittelytieteden laitoksen sarja D -Verkkojulkaisut : D-2007-6 (2007)
book -
Human-centredness in customer relationship management implementation research: Towards a holistic perspective
Wikström, Carl-Erik; Isomäki, Hannakaisa
Tietojenkäsittelytieteden laitoksen sarja D -Verkkojulkaisut : D-2008-2 (Tampereen yliopisto, 2008)
bookThe application of information technology (IT) to marketing through customer relationship management (CRM) software is growing rapidly, but the risk of failure remains high. We argue that research in CRM implementation ... -
Proceedings of 30th Information Systems Research Seminar in Scandinavia IRIS30
Tiainen, Tarja; Isomäki, Hannakaisa; Korpela, Mikko; Mursu, Anja; Nykänen, Pirkko; Paakki, Minna-Kristiina; Pekkola, Samuli; University of Tampere
Tietojenkäsittelytieteden laitoksen sarja D -Verkkojulkaisut : D-2007-9 (Tampereen yliopisto, 2007)
book -
The Prevailing Conceptions of the Human Being in Information Systems Development: Systems Designers' Reflections
Isomäki, Hannakaisa
Acta Electronica Universitatis Tamperensis : 188 (Tampere University PressTampereen yliopisto, 2002)
VäitöskirjaTietojärjestelmäammattilaisten ihmiskäsitykset osoittautuivat pinnallisiksi. Usein käyttäjän huomioimista ei mielletä työn tarkoitukseksi: ihmistä kuvataan yritystalouden, tietotekniikan tai työprosessien kautta. Käsityksissä, ...