Positiointi opetussuunnitelman ymmärtämisen välineenä

TamPub

Kuvailutiedot

dc.contributor.author Kukkonen, Harri -
dc.contributor.editor Mäkinen, Marita -
dc.contributor.editor Korhonen, Vesa -
dc.contributor.editor Annala, Johanna -
dc.contributor.editor Kalli, Pekka -
dc.contributor.editor Svärd, Päivi -
dc.contributor.editor Värri, Veli-Matti (toim./eds.) -
dc.date.accessioned 2012-06-17T20:16:02Z
dc.date.available 2012-06-16 08:43:05 -
dc.date.available 2012-06-17T20:16:02Z
dc.date.issued 2011 -
dc.identifier.isbn 978-951-44-8530-5 -
dc.identifier.uri http://tampub.uta.fi/handle/10024/66177
dc.language.iso fi -
dc.publisher Tampere University Press -
dc.relation.ispartof Korkeajännityksiä - Kohti osallisuutta luovaa korkeakoulutusta -
dc.title Positiointi opetussuunnitelman ymmärtämisen välineenä -
dc.type fi=Artikkeli kokoomateoksessa | en=Article in compiled work| -
dc.identifier.urn urn:nbn:uta-3-947 -
dc.type.version fi=Kustantajan versio | en=Publisher's version| -
dc.subject.okm fi=Kasvatustieteet | en=Educational sciences| -
dc.journal.volumepagerange 83-103 -
dc.oldstats 33 -

Viite kuuluu kokoelmiin:

Kuvailutiedot