Kontekstuaalinen oppiminen : oppimisen organisoituminen ja vaikuttava koulutus

TamPub

Kuvailutiedot

dc.contributor.author Poikela, Esa -
dc.date.accessioned 2012-12-03T12:11:53Z
dc.date.available 2012-12-03T12:11:53Z
dc.date.issued 1999 -
dc.identifier.isbn 951-44-5954-7 -
dc.identifier.uri http://tampub.uta.fi/handle/10024/67562
dc.description.abstract Työelämän ja organisaatioiden kehittämisen avainsana ei ole enää koulutus vaan oppiminen, joka on koko eliniän vaikuttava prosessi. Koulutus johtaa hyvään oppimiseen vain jos se osataan sovittaa ja ajoittaa oikein yksissä ja yhteisissä käynnissä oleviin oppimis-, kehitys- ja muutosprosesseihin. Siksi on ensiarvoisen tärkeää tietää, miten nämä prosessit kehittyvät ja muotoutuvat arkipäivän toimissa ja työelämän organisaatioissa. Kirja kuvaa työssä oppimisen ja ammatillisen kehittymisen mahdollisuuksia, työyhteisön ja -organisaation osaamisen sekä vaikuttavan koulutuksen tuottamista asiantuntijaorganisaatiossa. Raporttina se ammentaa syvältä koulutuksen ammattilaisten ja koulutukseen osallistuvien kokemuksista ja käsityksistä. fi
dc.language.iso fi -
dc.publisher Tampere University Press -
dc.relation.isformatof 951-44-4589-9 -
dc.title Kontekstuaalinen oppiminen : oppimisen organisoituminen ja vaikuttava koulutus -
dc.type.ontasot fi=Väitöskirja | en=Doctoral dissertation| -
dc.identifier.urn urn:isbn:951-44-5954-7 -
dc.relation.numberinseries 675 -
dc.seriesname Acta Universitatis Tamperensis -
dc.oldstats 3020 -
dc.seriesname.electronic Acta Electronica Universitatis Tamperensis -
dc.relation.numberinserieselectronic 339 -
dc.subject.study fi=Aikuiskasvatus | en=Adult Education| -
dc.date.dissertation 1999-05-29 -
dc.onsale 0 -
dc.faculty fi=Kasvatustieteiden tiedekunta | en=Faculty of Education| -
dc.department fi=Kasvatustieteiden laitos | en=Department of Education| -

Viite kuuluu kokoelmiin:

Kuvailutiedot