TamPub
    • Suomeksi
    • In English
Tampereen yliopiston julkaisuarkistoTampere University Institutional Repository
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä viite 
  •   TamPub etusivu
  • TamPub
  • Pro gradut
  • Näytä viite
  •   TamPub etusivu
  • TamPub
  • Pro gradut
  • Näytä viite
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Asiakastyytyväisyys ja asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen - esimerkkinä Helsinki-Vantaan lentoaseman maaliikennepalvelut.

KÄRNÄ, SAMI (2001)

 
 
Tweet Tiedostoon pääsyä rajoitettu
 

Tässä tietueessa ei ole kokotekstiä saatavilla TamPubista, ainoastaan metadata.



KÄRNÄ, SAMI
2001

Aluetiede - Regional Studies
Hyväksymispäivämäärä
2001-02-27
Näytä kaikki kuvailutiedot
Kokoelmat
  • Pro gradut [21454]
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[at]uta.fi | Yhteydenotto
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2017-)Yksikkö (2011-2016)Tiedekunta (-2010)Oppiaineet ja tutkinto-ohjelmatAvainsanatJulkaisusarjatJulkaisuajatKokoelmat
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[at]uta.fi | Yhteydenotto